DEMEQ SERVICECENTRUM
SERVICE / ONDERHOUD
DEMEQ is geautoriseerd en gecertificeerd Techkon service center. Wij verlenen deze service aan huis of u stuurt de meter naar ons op.
De TECHKON reparatie service werkt snel en betrouwbaar. Toegezonden apparaten worden onderworpen aan een algemene test, die informatie geeft over mogelijke defecten. Als u een apparaat voor reparatie aan ons stuurt, vragen wij u om de meter met de bijbehorende koffer compleet met toebehoren aan ons mee te zenden, zodat ook de bekabeling kan worden nagekeken.
U geeft een korte beschrijving van het probleem. Wij zullen U dan zo spoedig mogelijk inlichten over de reparatiekosten. Vaak is het verstandig om eerst contact met ons op te nemen, aangezien veel problemen kunnen worden opgelost zonder het apparaat op te sturen.
De garantie op nieuwe TECHKON producten is 24 maanden. Wordt uw meetapparatuur in ISO 9001 gecertificeerde gebieden gebruikt, dan raden wij u aan na de eerste twee jaar elke 12 maanden een algemene controle van de apparaten bij DEMEQ te laten uitvoeren. Hierbij wordt ook een nieuw kwaliteitscertificaat gemaakt.
Officiële dealer
Service / onderhoud
Jaren ervaring
VIDEO